ده هتل برتر دبی
نوشته شده توسط : triptravel

به محض آنکه تصمیم میگیرید به دبی سفر کنید و به دنبال یک هتل خوب میگردید، با دنیایی از اسامی های مختلف روبرو خواهید شد. در دبی برند های بسیاری وجود دارد که تمام آنها به طور دائم با هم در حال رقابت اند. پیش بینی میشود که بازار صنعت گردشگری امارات متحده عربی تا سال 2022 تا حدود 6 میلیار یورو افزایش نرخ پیدا کند. همزمان با آماده سازی دبی برای میزبانی نمایشگاه جهانی اکسپو 2020، هر روزه شاهد بازگشایی هتل های جدیدی هستیم که به انتظار تعداد زیادی مسافر از سراسر جهان نشسته اند. هتل های دبی بیش از پیش در حال تدارک و مجهز نمودن خود هستند تا بتوانند حتی برای یک شب هم که شده از شما میزبانی کنند. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه نمایید.

 

 

خانه زبیل در جمیرا در محله ی گرینز

 

جالب است بدانید که اقامت در تمام هتل های دبی حساب بانکی شما را خالی نمیکند، پس اگر به دنبال جایی ارزان قیمت هستید، بهتر است به شما بگوییم که هتل زبیل جمیرا برایتان بهترین گزینه است. این هتل در محله ی گرینز در نزدیکی اتوبان اصلی دبی یعنی شیخ زائد قرار دارد. اما این موضوع نباید شما را دلسرد کند، زیرا درست در میان مکان های توریستی دبی واقع شده است و تا ساحل تنها 5 دقیقه فاصله دارد. ساختمان زبیل جمیرا نوساز است، اتاق های آن بسیار بزرگ و مدرن طراحی شده اند. همچنین در پشت بام آنجا قلیان سرایی وجود دارد که میتوانید ساعت ها در فضای آن به همراه عزیزانتان وقت بگذرانید و از منظره شهر دبی لذت ببرید.  210 اتاق این هتل به سرعت رزرو میشوند، پس هرچه سریع تر تصمیم خود را بگیرید.

 

 

هتل آرمانی

 

هر کسی که به دبی سفر میکند حتما باید بلندترین برج جهان که برج خلیفة است سر بزند. این برج 828 متر ارتفاع دارد و هتل آرمانی شامل 8 طبقه ی پایینی و طبقه 38 و 39 آن میشود. در بدو ورود به این هتل سنگ مرمر و چوب های حصیری شکل کف آنجا جلب توجه میکنند. در لابی این مکان جواهراتی به نمایش گذاشته شده است که توسط خود جورجیو آرمانی طراحی شده اند. همچنین  160 اتاق مختلف دارد که در 11 نوع مختلف دسته بندی شده اند. شما میتوانید نور و پرده ها را در اتاق های فوق لوکس هتل آرمانی با آی پد کنترل کنید، از حمام های بارانی این اتاق ها استفاده کرده و از پنجره هایی که طول آنها از سقف تا کف اتاق است، قسمت مرکزی شهر زیبای دبی را تماشا کنید. این هتل شامل 5 رستوران ژاپنی، هندی،ایتالیایی و ... است و همچنین نمایش فواره های دبی هر روز در نزدیکی آن برگزار میشود که نباید تماشای آن را از دست بدهید.

 

 

هتل پنج نخل

 

با وجود هزاران هتل لوکس در پالم جمیرا که هر روزه به تعداد آنها اضافه میشود، مکان های دیدنی دبی دائما در حال تغییر است. در حال حاضر، هتل پنج نخل در صدر فهرست این مکان ها قرار دارد و به دلیل استخر زیبا و رستورانی که در پشت بام آن واقع شده است مانند الماس میدرخشد. این مکان میان افراد معروف و اینفلوئنسر ها بسیار محبوب است اما اگر شما به شبکه های اجتماعی علاقه ای نداشته باشید، باز هم نباید اقامت در این هتل و عکاسی در فضای آن را از دست بدهید. این هتل دارای 468 اتاق است و در قسمت اصلی پالم جمیرا قرار دارد. در نتیجه در رفت و آمد به آنجا به هیچ وجه با ترافیک مواجه نخواهید شد.

 

 

هتل سدر تریلرز

 

این هتل که یک ساعت با مرکز شهر دبی فاصله دارد و در شهر باستانی "حتا" واقع شده است در اواخر سال 2018 بازگشایی شد. شما میتوانید در این هتل روی نیمکت هایی که در فضای باز تعبیه شده اند بنشینید، از آتش لذت ببرید، از تجهیزات باربیکیو استفاده کنید و به طور کلی دریک کمپ لوکس اقامت داشته باشید. نگران اینترنت هم نباشید، این هتل کاملا مجهز به Wi Fi میباشد.  دور تا دور این اقامت گاه را کوههای زیبایی فرا گرفته اند و این مکان برای کسانی که عاشق فعالیت در طبیعت مثل کوهنوردی و دوچرخه سواری هستند بسیار مناسب است. این هتل تابستان ها از ماه مه تا اکتبر بسته است.

 

 

 هتل مینا السلام

 

شاید همه نخواهد که در آسمان خراش های دبی اقامت داشته باشند و دقیقا همین موضوع است که هتل مینا السلام را منحصر به فرد کرده. این مکان در مدینه جمیرا محبوب و در میان راههای آبی ای که به سبک ونیز اروپا ساخته شده است قرار دارد و از آنجا میتوانید منظره زیبای آب های خلیج فارس را تماشا کنید. این هتل در نزدیکی مکان های توریستی دبی، مانند پالم جمیرا، مارینا، و مرکز خرید بزرگ امارات ساخته شده است. اقامت در هتل مینا السلام شما را به دبی قدیمی با دیوارهای شنی رنگ و قایقهای چوبی کوچک خواهد برد. این مکان همچنین دارای تعداد بیشماری رستوران و کافی شاپ میباشد که مسافران میتوانند در آنجا بنشینند و از غروب خورشید در امتداد خلیج همیشگی فارس لذت ببرند.

 

 

هتل و اسپا صحرایی باب الشمس

 

یکی از مکان هایی که مانند راز در دل صحرای دبی نهفته شده است و تنها 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد هتل و اسپای باب الشمس است. این اقامت گاه 5 ستاره ظاهری سنتی دارد و در کل شامل 115 اتاق ویلایی دو طبقه است که به زیبایی در بطن صحرای القدره ساخته شده است. اگر خوش شانس باشید، غزال بیابانی و تیزشاخ عربی، که در آفتاب سوزان این کویر زندگی میکنند را مشاهده خواهید کرد. اما اقامت در این مکان،کمی از هرج و مرج زندگی شهری دور شده و میتوانید به مراکز ماساژ بروید، شتر سواری کنید و در استخر ها و جکوزی این هتل لذت ببرید. ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما به رستوران "هند شمالی" سر بزنید و در کنار شیخ های عرب غذا میل کنید.

 

 

کاخ سزار

 

قمار در امارات ممنوع است، اما این موضوع باعث نشده است که یکی از مشهور ترین کازینو های وگاس شعبه ی جدید خود را در دبی بازگشایی نکند! کاخ سزار در سال 2018 در جزیره بلو واترز دبی افتتاح شد. جالب است بدانید که بزرگترین چرخ و فلک دنیا به نام "چشم دبی" در این جزیره ساخته شده است و از سال 2020 قابل استفاده خواهد بود. اتاق های این هتل به پنج دسته تقسیم بندی میشوند و بهترین اتاقها، آنهایی هستند که پنجرهشان رو به استخر یا دریا باز میشود. یکی از نکات برجسته این اتاق ها، حمام های مرمرین و سینک های دوقلو دستشویی های آن است که میزان لوکس بودن این اتاق ها را دو چندان میکند. در طبقات پایین هتل رستورانی به نام "آشپزخانه گولدن رمزی" وجود دارد که اصلا ارزان نیست اما غذاهایش بسیار خوشمزه است. کسانی که میخواهند در این هتل استراحت کنند، نیز میتوانند از فضای استخر استفاده کنند یا در کلاس های یوگا که در ساحلی خصوصی برگزار میشود شرکت کنند. با این تفاسیر، میتوان گفت که هتلی با این همه امکانات اصلا به میزهای قمار احتیاجی نخواهد داشت.

 

 

برج العرب

 

آیا دوست دارید که شبی را در اولین هتل هفت ستاره جهان سپری کنید؟ خب ابتدا باید از بین 17 نوع بالش مختلفی که برای شما فراهم میکنند، بالش مورد علاقهتان را انتخاب کنید. برج العرب بین مکان های توریستی دبی، یعنی مرکز شهر و مارینا قرار گرفته است و فقط باید آن را با چشم خود نگاه کنید تا زیبایی آن را باور کنید. فضای داخلی  آن به معنای واقعی کلمه با طلای 24 قیراطی پوشیده شده و سقف آن نیز از 21000 کریستال سواروسکی ساخته شده است. راستی، اگر شما هم عاشق جمع آوری شامپوهای مجانی هتل ها هستید، باید بهتان بگوییم که در برج العرب میتوانید از شامپوهای گران قیمت هرمس استفاده کنید. اقامت در این هتل به هیچ وجه ارزان نخواهد بود، اما اگر به دنبال لوکس ترین هتل در دبی هستید، برج العرب جایی است که باید در آن بمانید.

 

 

هتل w دبی

 

پالم جمیرا پر از اقامت گاههای مختلف است، اما جدیدترین مکانی که این جزیره را زیباتر از قبل کرده است هتل w دبی نام دارد. هنگامی که به لابی این هتل بروید مجسمه ای را خواهید دید که از 640 تکه شیشه ساخته شده است. در این مکان تعداد زیادی استخر در طبقات مختلف وجود دارد که هر کدام اتاقهای مخصوص به خود را داردند. جالب است بدانید که هر 350 اتاق این مکان، طراحی مخصوص به خود را دارند و دیوار های آنها پر از طرحهایی است که فرهنگ و تاریخ دبی را به تصویر میکشد.

 

 

هتل آتلانتیس

 

نه بلند ترین ساختمان دبی است و نه هتلی هفت ستاره، اما بدون شک نمادین ترین مکان دیدنی دبی است. این هتل اولین جایی بود که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا ساخته شد. مجسمه ای بسیار بزرگ با ارتفاع 30 متری در لابی آن توجه افراد زیادی را به خود جلب میکند. هتل آتلانتیس دارای پارک آبی، آکواریوم و رستوران های فراوانی نیز است. در این مکان دو سوئیت وجود دارد که از اتاق خوابهای آن میتوانید منظره آکواریوم را تماشا کنید. با وجود آنکه هتل های فراوانی در اطراف این مکان بازگشایی شده اند، اما آتلانتیس همیشه محبوب ترین آنها باقی خواهد ماند.

 

 

ده هتل برتر دبی





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: